zondag 30 december 2012

iMac

Goedenavondddd,


Hahaha, ik ben nu bij Annika, mn beste vriendin, en ik zit op hun iMac even te bloggen hahahah.

Nouja, k weet eigenlijk niet wat ik moet bloggen,dusja,,

Nouja, dan maar over 3 andere blogs bloggen;

Oke, er is dus een blog, www.teskuh.nl, het is een blog, opgezet door Teske, en die blog is vrij groot, dus ze krijgt allemaal producten van Philips, en makeupmerken. Het is een hele leuke blog, omdat je ook make-upturtorials kan bekijken, en wat ze toen weer bij de Forever21 had gekocht hahahahhaha.

De tweede blog is annikadeeenhoorn.blogspot.nl, nou dit is dus de blog van mn beste vriendin :)
Ze heeft nog niet zo heel veel gepost, maar ik denk dat ze meer gaat posten als ze ook meer followers heeft op bloglovin, want dan heeft het NUT om te posten, dat heeft het bij mij ook niet trouweens haha.

De derde blog is ikvoelmeozoheppie.blogspot.nl, dit is de blog van mn andere beste vriendin, Ellis :)
Ze heeft de laatste tijd niks gepost, want er was gedoe met haar gmail-account, dus kon ze niet meer in haar vblog en bloglovin account. Ik denk dat ze nu niet zo heel veel tijd heeft, omdat ze vakantie heeft en dus veel dingen doet en weg is.

Follow ze alledrie en je maakt niet alleen mij, maar ook Teske, Annika en Ellis blij lol.


xo

3 opmerkingen: