zondag 30 december 2012

GiFT.

Heyhoi!

We zijn net terug vanuit Maastricht en er ligt een pakje van bol.com op de mat (nouja, in ons speelhuisje in de tuin, maar komt er dichtbij toch? :P) met de naam van mijn vader erop enhij zegt dat ik m maar moet openmaken. Ik denk bij mezelf 'stel je nou eens voor dat het iets van 1D voor mij is, nouja, alsof dat OOIT gebeurt..' . Ik maak het pakje open, en raad eens: Het one direction YEARBOOK. De CD van het album 'Take me home' en een boekje vol met fanmail en -foto's. DANKJEWEL DADDY. :) Ik ben dus al f*cking happy, en ren naar boven, pak mn laptop, en prop de cd in mn cdspeler. Dan, een kwartier later komt mijn moeder boven, ze heeft 5000 euro van dr ouders gekregen en wil mijn broertjes en mij 100 euro p.p. geven. OMG. Lucky me today. en ik ben pas in maart jarig hihi :). Nouja, morgen oudjaar, gaan jullie nog iets leuks doen?

xo

1 opmerking: