donderdag 27 december 2012

Eerste bericht + mijn frustraties :/

Hey!

Nou, dit is het dan, mijn blog en eerste bericht!
Nu net even deze blog aangemaakt, ik zou eigenlijk even GTST terugkijken hihi.
Maar oke, nu even terug op dit bericht,
Ik heet Rixt hihi, ik ben 12 jaar, zit in 2 gymnasium, woon in Leeuwarden, samen met mijn twee, soms superirritante maar ook wel lieve, broertjes en mijn ouders. Ik ben een beetje down nu, omdat mijn beste vriendin, ook fan van onedirection, oftewel Directioner, naar hun concert op 3 mei gaat.. Ik ben superjaloers maar ook heel blij voor haar.. Nu moeten Annika, mijn andere beste vriendin, en ik maar een beetje zielig thuis zitten, want tja, je kunt nog wel tickets kopen, op zo'n hele vage site, voor ongeveer 200 euro, maarja, om dat geld even bij elkaar te rapen en dan ook nog even heel lief naar je ouders te knipperen gaat mij in ieder geval nooit lukken. Ik denk dat jullie One Direction wel kennen. Het is een boyband die nu ongeveer twee jaar geleden gevormd is bij the X-Factor Great-Britian, de groep bestaat uit de jongens Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson en Liam Payne. Ze zijn echt alle vijf super cute, en ze kunnen ook nog eens heel goed zingen, ik bedoel ohmygawd! Ik heb mijn kamerdeur helemaal volhangen met posters van deze boyband hihi. Ik vind Harry Styles zo knap :) Maarja, nu Haylor dr is, lijkt er even geen plaats voor Rixt te zijn ;/ Haha, just kidding, ik bedoel het zou echt te gek zijn als ik ze mag ontmoeten, maar waarschijnlijk is dat een van mijn dromen die nooit uit gaat komen.. In mijn volgende blogbericht ga ik even posten over mn droom vannacht die echt absoluut fantastisch was hihi.

xo

Rixt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten