donderdag 27 december 2012

DREAMiNG

Boe!

Haha, het is nu bijna een dag geleden dat ik ging slapen, en dat was maar goed ook, want het was geweldig!
Ik droomde over one direction. Ze waren in de metropool Leeuwarden haha. En opeens, BOEM!, kwam ik ze tegen. Ze konden niet naar hun hotel en waren nogal wanhopig. Het was zomer. Ik vroeg of ze misschien bij ons wilden overnachten. Ze zeiden ja, en sprongen in onze auto (ik weet nog steeds niet hoe dat ooit heeft gepast, we hebben maar een 5 persoons-auto, oke we zaten er met zn 7en in, maar toch, je hebt Louis mee, he). We kwamen bij mij thuis en het was supergezellig! Na het eten gingen we de tuin in, en volgens mij was er een soort van borrel ofzo hihi. Ze gingen met zn vijven in het hoekje van de tuin zitten. Ik ging even bij ze zitten. Ze waren zo lief! Ik lag tegen Liam aan, als zo'n tumblr stelletje, weet je wel, hij was echt zo ontzettend lief voor me. Tsja, en toen was ik wakker dus ik hoop jullie morgen deel twee van het superschattigelieveleuke onedirection-Rixt verhaal te kunnen vertellen dusja hihihi.

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten