vrijdag 28 december 2012

DREAMiNG ; Part Two.

Goeiemorgen/middag hihi,

 Mja, niet zo lang geslapen vannacht en ook niet veel over 1D gedroomd :/ Echt zo'n once-in-a-lifetime-droom, jammer genoeg.. Ik blog nu vanaf de boot, ik zat namelijk voor een week op Ameland en ik ga nu dus terug naar huis. Net even een tomatensoepje naar binnen gewerkt met een broodje, omnomnomnom. 
Ik heb zin in koekjes nu..

Maarja, oke, wat moet ik bloggen, en waarover? Als er überhaupt iemand mijn blog leest/volgt op bloglovin, REAGEER alsjeblieft, anders voel ik me super foreveralone, en ik weet dat ik dat al ben, maar ik wil dat gevoel gewoon niet hebben, weetje :c.

Oke, ik ga het nu over iets hebben denk ik..

Ik denk dat ik voor mijn verjaardag kaartjes voor een concert van 1D ga vragen. Ik wist eigenlijk niet van mezelf dat ik zo'n fan was, maar ik huilde mezelf gewoon gister in slaap LOL.
Ik ben zwak.

Ohja, en deze week, de laatste week van de vakantie :-(, ga ik met Ellis, die naar het concert van 1D gaat, naar Amsterdam en naar de PRIMARK en ook de Starbucks, ofcourse, want in onze metropool hebben ze die niet :/. Ik heb er echt SUPERVEEL zin in hihi.

Nou, ik zie Holwerd al aankomen, dus ik ga zo even..

En ik weet ook niet hoe ze in hemelsnaam de tijd rekenen van wanneer je een bericht hebt gepost, want ik stuurde om 2300 s' avonds, gisteren dus, een bericht en hij zei dat het 1300 was (?)... Maarja, oke.

DOEI.
xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten