woensdag 9 januari 2013

Stoute ik :o

Heeeei :)

Sorry dat ik zolang niet meer heb gepost!

Ik ga nog, sowieso, een shoplog doen :)

Maar even een update tot nu toe :)

Nou, vanmiddag heeft mijn o zo lieve kat, mn iPod laten vallen en nu zit er dus weer een barst in. Niet zo'n erge, maar bovenin de rechterhoek zitten een paar scheurtjes... Ik denk dat ik nu maar gewoon voor een andere iPod ga sparen, want anders kost het 65€ om het te repareren, het is namelijk al eerder gebeurd, en anders ben ik al 130€ kwijt aan reparatie ;s, maargoed. Haha, ik heb nog geen onvoldoendes in 2O13 gehaald, dus ik ben blij :)

Ook doe ik mee aan een onderzoek, genaamd LifeLines. Het onderzoek duurt 30 jaar, je kunt gelukkig nog wel eerder stoppen hoor :), maar dan gaan ze allemaal testjes doen, en ik moet op 5 februari bloedprikken , AAAAAAAAAAAAAAH. ik heb er niet zo'n zin in, het lijkt me eerlijk gezegd echt doodeng..

Ohja! Ik heb een onedirection hoesje voor mn iPod besteld, ik hoop dat ie nog om mn iPod past, mijn iPod doet het nog wel enzo, dus :) Mijn vader vermoord me waarschijnlijk, hij weet het nog niet dus mja. En waarschijnlijk denkt ie dat IK het heb gedaan, waarom zou ik in hemelsnaam zo stom doen dat ik WEER mn iPod laat vallen? Maarja, oke, de helft van mijn bericht gaat over een kapotte iPod.


Ik denk dat ik ga, dussss

Doeeeei :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten