zondag 27 januari 2013

Mini-Marshmallows

Hey,

Nou, het is weer aan het dooien, joehee, alleen ziet het er buiten niet echt vrolijk uit nu :P

Jammer genoeg is de schaatsbaan nu ook dicht en is de lekkere hot chocolate met minimarshmallows niet meer te koop, maaar omdat mijn moeder heeel toevallig bij de commissie van de ijsbaan zit, en er nog marshmallows over waren, nam mn moeder een pak mee naar huis, en daar ben ik persoonlijk HEEL, HEEL, HEEL blij mee. Ze zijn van het o zo bekende spekjesmerk Frisia (je weet wel, vroeger, nouja, misschien nu ook nog wel, met dat lelijke varkentje op de verpakking, ik vond het lelijk), ze hebben nu dus ook minimarshmallows. Vaak niet te koop in Nederland, en wel in Amerika enz. enz., en ik was zo van nouja boeien, het zijn marshmallows en ze zijn klein en ze zitten in je hot chocolate, uhm, tjsa. MAAR ZE SMELTEN EN HET IS GEWOON ZO LEKKER, DAMN. Maarja, als je wil weten hoe het smaakt, moet je ze zelf maar kopen, want deze zijn lekker voor mij :)

xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten