zondag 13 januari 2013

Grote fuif

Hey,

Ik heb al lang niet meer gepost, maar ik was gisteren naar de Grote Fuif, het schoolfeest van het jaar.
De Grote Fuif vindt zich plaats in de Harmonie, de stadsschouwburg van Leeuwarden. Als eerste zijn er voorstellingen van toneel en dans, en er zijn ook twee verschillende bands. Dat is leuk, maar bij de Schoolband, de laatste act, viel bijna iedereen in slaap, niet van de band, maar gewoon omdat alles zolang duurde, en ze gingen maar door. Daarna gingen we naar de foyer, en daar waren ook acts, maar als je , alweer, naar boven ging, maar dan de andere kant langs, dan kwam je in een zaal waar je kon dansen enz. enz. Nou, wij dus daar naartoe, mijn hakken sloopten mij echt serieus. Maar goed, toen Ellis en ik om 1 uur weggingen, zeiden we gedag, en die ene jongen lachte echt heeeeel lief naar me.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten